Cytuj:
Gerard jesteś niesamowity tępa pracy pozazdrościć
Dzięki. Na doprowadzenie tego modułu do takiego stanu potrzebowałem praktycznie 3 popołudnia, nie licząc wycięcia formatek i składania toru.
Pierwszy raz: przymiarki i skręcenie skrzynki.
Drugi: wklejanie styroduru.
Trzeci: formowanie skarp, ustawienie toru, szutrowanie, wklejanie drogi.
Między drugim i trzecim etapem wpadłem jeszcze do modelarni na 20 minut w celu przyklejenia korka na torowisko.
Cytuj:
Ja ostatnio zacząłem poszerzać skrzynki, aby zmieścił mi się dworzec No i żeby były wszystkie równe, ale nie mam kiedy dokończyć.
Widziałem, szpiedzy donieśli, że podobno dworzec Ci się nie zmieścił na skrzynkach. Czasami lepiej na początku pewne rzeczy przemyśleć, niż później się męczyć. Miałem tak z w/w modułami wiadukt + łuki. Po czasie stwierdziłem, że można było trochę te skrzynki inaczej zaprojektować, żeby były bardziej uniwersalne. Tak samo z szerokością naszych modułów z CFS. Powinny być przynajmniej o 5 cm szersze, bo teraz mamy problem, z niektórymi samochodami przy zawracaniu (za mały promień skrętu). Człowiek się uczy całe życie...