- Zachodniopomorski Klub Miłośników Kolei -

Forum Internetowe
Dzisiaj jest 28 mar 2024, 23:09

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: DKW II
Post: 05 mar 2015, 21:34 
Offline

Rejestracja: 22 mar 2009, 13:43
Posty: 1629
Lokalizacja: Dolice
Cytuj:
... obie iglice maksymalnie w lewo, i podkleiłem obie tak by przylegały do szyn. Gdy klej załapał, przesunąłem wszystko maksymalnie w prawo i gdy obie iglice znowu przylegały do szyn, również je przykleiłem. Tak samo po drugiej stronie. ...
Czyli kleiłeś symetrycznie po obu stronach tak?

_________________
wmac27 - Maciej
Zachodniopomorski Klub Miłośników Kolei
http://www.zkmk.org


Na górę
 Tytuł: Re: DKW II
Post: 05 mar 2015, 22:01 
Offline

Rejestracja: 19 kwie 2012, 19:23
Posty: 623
A klejenie nie usztywni bardziej, tzn nie wpłynie bardziej na większa sztywność zwrotnicy?

_________________
Dariusz


Na górę
 Tytuł: Re: DKW II
Post: 05 mar 2015, 22:11 
Offline

Rejestracja: 22 mar 2009, 13:43
Posty: 1629
Lokalizacja: Dolice
Cytuj:
A klejenie nie usztywni bardziej, tzn nie wpłynie bardziej na większa sztywność zwrotnicy?
Nie sądzę. Mnie chodzi o zachowanie tego samego rozstawu. Bo jest kłopot z dociąganiem. Ale skoro się martwisz o sztywność, to może skleję tylko na iglicy o mniejszym rozstawie w jednym miejscu. Rzecz jasna po uprzednim ustaleniu rozstawu.

_________________
wmac27 - Maciej
Zachodniopomorski Klub Miłośników Kolei
http://www.zkmk.org


Na górę
 Tytuł: Re: DKW II
Post: 05 mar 2015, 22:29 
Offline

Rejestracja: 22 mar 2009, 13:43
Posty: 1629
Lokalizacja: Dolice
W akcie rozpaczy podłączyłem napęd Tilliga. I co się stało? Napęd Tilligowski ma gdzieś takie niuanse z nierównym rozstawem. przekłada z jednej na drugą nie zostawiając szczelinki. Chyba jestem bliski decyzji użycia napędu tilligowskiego. Jest mocniejszy i lepiej daję sobie radę z dwoma iglicami. Te serva, które posiadam są chyba za słabe do tego DKW II. Leszek chwali sobie servo do napędu anglika. Mówił jednak, ze to go kosztowało dużo zdrowia i czasu. Mam chyba jeszcze ze 5 napędów tilligowskich. Zaprzęgnę je do DKW II a serva dam do EW2 i IBW, usuwając Conrady. Kupno mocniejszego serva to już spory wydatek. Prześpię się z tym a rano się obaczy. :?

_________________
wmac27 - Maciej
Zachodniopomorski Klub Miłośników Kolei
http://www.zkmk.org


Na górę
 Tytuł: Re: DKW II
Post: 05 mar 2015, 22:31 
Offline

Rejestracja: 14 kwie 2013, 21:04
Posty: 898
Czy w 100% symetrycznie to trudno powiedzieć bo nie mam pewności czy szyny są symetryczne, ale tak to właśnie można ująć... A jeśli chodzi o sztywność rozjazdu, to nie zauważyłem z tym żadnych problemów. Oczywiście rozjazd nie był jeszcze testowany w warunkach zlotowo imprezowych, ale trochę taboru już przez niego przepuściłem i nie miałem z nim absolutnie żadnych problemów.


Na górę
 Tytuł: Re: DKW II
Post: 06 mar 2015, 12:23 
Offline

Rejestracja: 22 mar 2009, 13:43
Posty: 1629
Lokalizacja: Dolice
Oto moja technologia (inspirowana sposobem Leo) naprawy/poprawy rozstawu iglic w rozjeździe DKW II. Jak widać na fotce przygotowany zaostrzony kołek z drutu fi=0,8mm i rozpórka na wymiar sąsiedniej iglicy. Teraz tylko OŻCA i gotowe. :lol:


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
wmac27 - Maciej
Zachodniopomorski Klub Miłośników Kolei
http://www.zkmk.org


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl