- Zachodniopomorski Klub Miłośników Kolei -
http://www.zkmk.org/forum/

railnation.pl
http://www.zkmk.org/forum/viewtopic.php?t=727
Strona 1 z 1

Autor:  mati12 [ 11 mar 2015, 0:14 ]
Tytuł:  Re: railnation.pl

Też w to grałem ale mnie nie wciągneła ;)

Autor:  Kedar [ 11 cze 2015, 14:26 ]
Tytuł:  Re: railnation.pl

Rozegrałem jedną pełną rozgrywkę w tej grze (12 tygodni + dwa dni finał).

Moje ogólne wrażenia są średnie. Gra bardzo się zacina, szczególnie w momentach kiedy jest dużo pociągów i chce się szybko zmieniać rozkłady. Często są ścinki forum i czatu, więc powstają różne problemy, kiedy ktoś nie doczytał bo nie widział postu.

Aby był jakiś sens grania należy współpracować z innymi graczami, co różnie wygląda. Niektórzy biorą sobie trochę pikseli zbyt do serca i w sytuacji kiedy ktoś zrobi coś niezgodnie z ogólnie przyjętymi, nieobowiązkowymi, zasadami ludzie naprawdę potrafią różnie zareagować. To jedyny powód dla którego już więcej w nią nie zagram. Po prostu nie da się grać z maniakami, którzy dla czegoś co nie istnieje potrafią zgnoić całą rodzinę do szóstego pokolenia wstecz.

Poza takimi dziwnymi akcjami gra jest spoko. Z każdą kolejną erą gry (jest 6 er gry, każda trwa dwa tygodnie, dwie ery pary, dwie dieselków i dwie elektryków), należy poświęcać więcej uwagi grze co spotykało się u mnie z dezaprobatą mojej ładniejszej połowy. Zaczyna się od wożenia podstawowych materiałów: drewno, węgiel, ruda żelaza i zboże, do miasta. Kolejne towary są przetworzeniem podstawowych i z czasem dochodzą nowe rudy i źródła, które są przetwarzane na kolejne bardziej skomplikowane materiały. Przy dowożeniu materiałów bardziej skomplikowanych należy pamiętać o zasilaniu fabryki towarami składowymi, aby skracać czasy załadunku. Za dostawy wszystkich towarów przyznawane są pieniądze, a za dostawy czterech aktualnie wymaganych przez miasto dostaje się punkty prestiżu, które wyłaniają zwycięzce gry. Dostawy określonej liczby materiałów wymaganych powodują rozbudowę poziomu miasta, co zmienia zawsze jeden z wymaganych towarów na jakiś nowy. Przy podniesieniu poziomu miasta wzrastają stawki za dostawy towarów oraz możliwa ilość zdobytego prestiżu. Każda era (za wyjątkiem szóstej) ma 8 poziomów miasta do zdobycia i tyle samo towarów do odblokowania. W szóstej erze jest tylko 6 towarów, ale nie ma ograniczenia poziomowego, ponieważ 10 najlepszych miast na świecie gry po zakończeniu szóstej ery staje się metropoliami do których wozi się towary w finale.

Jest to naprawdę skrócony opis zasad panujących w tej grze, więcej nie ma sensu przepisywać, jeśli to kogoś zainteresowało zapraszam na stronę gry z pierwszego postu. Gra jest typowym "pay to win" ponieważ jest specjalna waluta, za którą można kupić konto premium ułatwiające rozgrywkę, oraz umożliwiającą kilka rzeczy niedostępnych dla podstawowych graczy.

Jeśli ktoś uważa że siedzenie przed komputerem przez 12 tygodni jest zajęciem dla niego i posiada stoicki spokój może spróbować zagrać w tą grę.
Ja jak już napisałem, odpuszczę sobie jakiekolwiek więcej granie w tą grę.

Autor:  wojtekkowalski [ 11 cze 2015, 20:39 ]
Tytuł:  Re: railnation.pl

ja klikam ale bez stowarzyszenia tak dla fazki :D

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/