- Zachodniopomorski Klub Miłośników Kolei -

Forum Internetowe
Dzisiaj jest 28 mar 2024, 10:38

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
Post: 11 mar 2015, 23:54 
Offline

Rejestracja: 01 mar 2015, 15:08
Posty: 44
Trzymam kciuki :D


Na górę
Post: 12 mar 2015, 12:59 
Offline

Rejestracja: 19 kwie 2012, 19:23
Posty: 623
Cytuj:
...na niektórych zakrętach potrzebna będzie trzecia szyna...
Do czego ta trzecia szyna?

_________________
Dariusz


Na górę
Post: 12 mar 2015, 15:06 
Offline

Rejestracja: 22 mar 2009, 13:43
Posty: 1629
Lokalizacja: Dolice
Cytuj:
Do czego ta trzecia szyna?
Przyda się bo łuki mam minimalne dla przejezdności Ty2, BR44 czy BR52. Wolę się zabezpieczyć aby nie było problemów z jazdą. Widziałem na YT jazdę po górach, gdzieś na Dolnym Śląsku. Praktycznie każdy zakręt miał trzecią szynę.

_________________
wmac27 - Maciej
Zachodniopomorski Klub Miłośników Kolei
http://www.zkmk.org


Na górę
Post: 12 mar 2015, 20:33 
Offline
ZKMK

Rejestracja: 09 kwie 2009, 19:07
Posty: 82
Ta szyna nazywa się prowadnica.


Na górę
Post: 12 mar 2015, 21:23 
Offline

Rejestracja: 22 mar 2009, 13:43
Posty: 1629
Lokalizacja: Dolice
Cytuj:
Ta szyna nazywa się prowadnica.
Ale u mnie będzie 3-cia szyna :lol: Jednak!

_________________
wmac27 - Maciej
Zachodniopomorski Klub Miłośników Kolei
http://www.zkmk.org


Na górę
Post: 12 mar 2015, 21:29 
Offline

Rejestracja: 19 kwie 2012, 19:23
Posty: 623
Żeby spełniła swoje zadanie, musiała by być bardzo blisko szyny głównej. Dasz radę tak zamocować?

_________________
Dariusz


Na górę
Post: 12 mar 2015, 21:36 
Offline

Rejestracja: 14 kwie 2013, 21:04
Posty: 898
A czy nie będzie ona przypadkiem powodowała jeszcze większych problemów? Skoro długie parowozy mają u Ciebie największy problem z pokonywaniem tych zakrętów, to wydaje mi się że montaż 3 szyny może powodować zakleszczanie się kół lokomotywy w tym miejscu :roll: Testowałeś już to rozwiązanie?


Na górę
Post: 13 mar 2015, 0:09 
Offline

Rejestracja: 22 mar 2009, 13:43
Posty: 1629
Lokalizacja: Dolice
Cytuj:
... Testowałeś już to rozwiązanie?
Jeszcze nie testowałem. Zamierzam po zamontowaniu wszystkich DKW II i EW2 i podłączeniu elektryki zrobić testy jazd "długich" lokomotyw i wtedy podejmę ostateczną decyzję. A tak swoja drogą, to czemu masz wątpliwości? Jakieś złe doświadczenia?

_________________
wmac27 - Maciej
Zachodniopomorski Klub Miłośników Kolei
http://www.zkmk.org


Na górę
Post: 13 mar 2015, 11:06 
Offline

Rejestracja: 01 mar 2015, 15:08
Posty: 44
Faktycznie może się wiesić ale przetestuj :D


Na górę
Post: 13 mar 2015, 11:09 
Offline

Rejestracja: 01 mar 2015, 15:08
Posty: 44
Przy okazji gratuluje 1670 wyświetleń :D


Na górę
Post: 13 mar 2015, 11:41 
Offline

Rejestracja: 14 kwie 2013, 21:04
Posty: 898
Nie testowalem trzeciej szyny, ale mam doswiadczenia z parowozami na DKW, gdzie BR52, BR44 czy BR02 potrafia sie "zakleszczec" pomiedzy szynami.


Na górę
Post: 13 mar 2015, 13:29 
Offline

Rejestracja: 22 mar 2009, 13:43
Posty: 1629
Lokalizacja: Dolice
Cytuj:
... ale mam doswiadczenia z parowozami na DKW, gdzie BR52, BR44 czy BR02 potrafia sie "zakleszczec" pomiedzy szynami.
ale nie jestem pewien czy to to samo: 3-szyna a DKW. DKW jest szczególnym przypadkiem wspaniałej konstrukcji. Przejazd zawsze był loterią. Zobaczymy, sprawdzimy.

_________________
wmac27 - Maciej
Zachodniopomorski Klub Miłośników Kolei
http://www.zkmk.org


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl