- Zachodniopomorski Klub Miłośników Kolei -

Forum Internetowe
Dzisiaj jest 29 mar 2024, 17:50

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4
Autor Wiadomość
Post: 19 lut 2018, 21:50 
Offline
Prezes Klubu

Rejestracja: 03 maja 2009, 10:27
Posty: 1244
Obrazek

ja bym to tak bardziej widział


Na górę
Post: 21 lut 2018, 17:51 
Offline
ZKMK

Rejestracja: 10 sty 2018, 21:03
Posty: 281
Lokalizacja: szczecin
z całym szacunkiem Wojtek , tak jest bez sensu. całkowicie tracimy sens tymczasowej wojskowej składnicy tranzytowej. żeby przejechać z bunkra na nawęglanie czy przetoczyć wagony musiał bym każdorazowo przekraczać szlak. :shock: ponadto wyjazd z schronu i bocznic jest nie zabezpieczony wykolejnicami lub ślepymi torami. budując tory wyciągowe po dwóch stronach szlaku to dopiero powstał by tort.
kompletnie nie wiem czemu tak bardzo upieracie się na szlak prosty.w końcu w rzeczywistości zakręty też bywają. w okolicy 56 km trasy z Wałbrzycha (gdzie poszukiwacze szukają złotego pociągu) jest sporo łuków i zakrętów na szlaku dwutorowym ze względu na górzysty charakter okolicy .a na tym przykładzie w końcu się wzoruje. łuki na projekcie mają promień skrętu prawie DWA metry !!! wiec nie powinno być płaczu.
na warsztatach i w modelarni rozmawiałem o tym projekcie z kilkoma osobami. każdy ma inny pomysł na wygląd i funkcjonalność tych modułów. :roll:

_________________
QFerki squad -Helenka, Antek, Kasia i Paweł


Na górę
Post: 21 lut 2018, 23:59 
Offline
Prezes Klubu

Rejestracja: 03 maja 2009, 10:27
Posty: 1244
Ale ja się nie upieram i mi tam się Twój projekt podoba. Znam teorie Piotrka, w końcu to on jest toromistrzem a nie ja :)
Obrazowo przedstawiłem Ci o co mu chodzi, a zbudujesz jak chcesz i ma Cie to bawić. Tyle w temacie


Na górę
Post: 22 lut 2018, 12:23 
Offline
ZKMK

Rejestracja: 10 sty 2018, 21:03
Posty: 281
Lokalizacja: szczecin
:mrgreen:

_________________
QFerki squad -Helenka, Antek, Kasia i Paweł


Na górę
Post: 01 mar 2018, 16:55 
Offline
ZKMK

Rejestracja: 10 sty 2018, 21:03
Posty: 281
Lokalizacja: szczecin
po rozmowie z Piotrkiem i opracowaniu projektu z Bartkiem wygląda to mniej więcej tak:

Obrazek

niestety piąta wersja projektu, by była funkcjonalna (by było gdzie pojeździć), spełniała wymogi PKP i skrzynki składały się do łatwego transportu musi mieć 13 modułów (6metrów na 2) :o 12 zwrotnic plus 3 krzyżulce i lekko ponad 40 metrów torów :?
I tu pojawia się problem bo projekt się trochę rozrósł i przerósł. przydał by się wspólnik :twisted:

_________________
QFerki squad -Helenka, Antek, Kasia i Paweł


Na górę
Post: 01 mar 2018, 18:22 
Offline
ZKMK

Rejestracja: 09 kwie 2009, 19:07
Posty: 82
Paweł,proszę Cię nie mieszaj mnie w ten kisiel to wygląda gorzej niż poprzednie plany.


Na górę
Post: 01 mar 2018, 19:40 
Offline
ZKMK

Rejestracja: 09 kwie 2009, 19:07
Posty: 82
Nic nie zrozumiałeś co do Ciebie mówiłem,podobne megalomańskie wizje miał znany landszafciarz.


Na górę
Post: 01 mar 2018, 20:41 
Offline
ZKMK

Rejestracja: 10 sty 2018, 21:03
Posty: 281
Lokalizacja: szczecin
chciałeś wyprostować szlak choć z jednej strony a stacje manewrowe też mieć tylko z jednej strony by odizolować schron :roll: :?

_________________
QFerki squad -Helenka, Antek, Kasia i Paweł


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl